zaterdag 25 juli 2015

Een nieuwe straightgrain

Ik kreeg al eens eerder de kans van An van Straightgrain om een patroon te testen. Dat was de Ishi jurk. Ik ondervond toen al dat haar patronen en uitleg zeer overzichtelijk en duidelijk zijn.
Ik was dan ook zeer vereerd toen An me een tijdje geleden een mail stuurde om haar nieuwste ontwerp te testen dat tot stand kwam in samenwerking met Regina van twee emmerkes water.

In de hele leuke video die An hierover maakte, kan je zien dat er twee versies zijn: de Elena en de Norah.





Ik zag mijn oudste helemaal in de Norah en begon dus met volle goesting te testen. En het resultaat was super. Voor mijn smalle 10-jarige maakte ik wel de 9 jaar, die ik spijtig genoeg vergat te verlengen. Maar uit je fouten leer je, dat overkomt me niet nog eens.....hoop ik.
En toen sloegen we aan het poseren.



Ik gebruikte een gouden paspel tussen het bovenstukje en de rest van het kleedje. Die paste goed bij het gele motiefje in het kleed.


De jongste dochter was zo enthousiast over de Jaanu dat ze er ook eentje wilde. Dus rolde er nog eentje vanonder de machine.


Zeer elegant met een gekwetste teen eronder :-)


Deze keer dus een beetje langer gemaakt


En ja, hij zwiert zelfs een beetje. Ook een 9-jarige zwiert nog graag eens af en toe :-)

We zijn hier met andere woorden heel enthousiast over de Jaanu. 

Je kan het patroon hier aanschaffen en met de code BLOGTOUR25 krijg je momenteel nog eens 25% korting hierop.

Verschillende andere blogsters maakten ook Jaanus, de ene nog mooier dan de andere. Zo leuk om ieders interpretatie van dit mooie patroon te zien.



4 opmerkingen:

  1. Lieve Veerle, nog eens heel veel dank voor al je hulp en feedback als tester! Je maakte twee prachtige kleedjes voor je twee prachtige dochters. Hopelijk staan mijn kleine meisjes even mooi met hun Jaanu's als ze zo oud zijn als jouw grote meisjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was heel graag gedaan An. Ik ben heel blij dat ik mocht testen. Ze zijn ook echt super om te maken. Ik ben heel blij dat de Tinny ook uitkomt in grotere maten. Die ga je hier ook zeker zien verschijnen

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige jurken! En sjiek en al met een gouden paspel! En de blauwe is helemaal fleurig!
    Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen